Дизайн продукту

|
Дизайн продукту
Метою курсу є формування у студентів системного уявлення про продуктовий дизайн  як складову частину розробки цифрових продуктів, а також отримання практичних  навичок з використання методів дизайну  Завданнями, реалізація яких забезпечить досягнення означеної мети, є: 
  • Ознайомити студентів з основами дизайн-мислення, його методів та  
компонентів;
  • Отримати знання та навички з проведення дослідження користувачів, методів  інтерв’ювання та обробки отриманих даних; 
  • Навчитися створювати моделі користувача та бізнесу на підставі отриманих  даних, для їх подальшого використання в розробці продукту 
  • Отримати знання та практичні навички з основ композиції, кольору та роботу з  джерелами; 
  • Сформувати уміння проектувати дизайн інтерфейсів для веб-сайтів та  мобільних додатків; 
  • Отримати практичні навички з прототипування цифрових продуктів та  розуміння вибору підходів в залежності від наявних ресурсів та бажаного  результату 
  • Навчитися оцінювати самостійно та отримувати зворотній зв’язок на продукт  від зацікавлених сторін 
Схема курсу:
  1. Вступ в продуктовий дизайн
  2. Дослідження користувачів
  3. Глибинні інтерв’ю
  4. Моделювання користувачів
  5. Модель ціннісних пропозицій та карта користувацької подорожі
  6. Вступ до роботи в редакторі Figma
  7. Інформаційна архітектура
  8. Вайрфрейми
  9. Сітки та адаптивний дизайн
  10. Типографія
  11. Основи UI
  12. Дизайн для мобільних пристроїв
  13. Прототипування
  14. Юзабіліті тестування
  15. Використання принципів продуктового дизайну для не дизайнерів
 

Про факультет

Важлива інформація

Контактна інформація