Метою курсу є формування у студентів системного уявлення про продуктовий дизайн як складову частину розробки цифрових продуктів, а також отримання практичних навичок з використання методів дизайну
Завданнями, реалізація яких забезпечить досягнення означеної мети, є:
- Ознайомити студентів з основами дизайн-мислення, його методів та
- Отримати знання та навички з проведення дослідження користувачів, методів інтерв’ювання та обробки отриманих даних;
- Навчитися створювати моделі користувача та бізнесу на підставі отриманих даних, для їх подальшого використання в розробці продукту
- Отримати знання та практичні навички з основ композиції, кольору та роботу з джерелами;
- Сформувати уміння проектувати дизайн інтерфейсів для веб-сайтів та мобільних додатків;
- Отримати практичні навички з прототипування цифрових продуктів та розуміння вибору підходів в залежності від наявних ресурсів та бажаного результату
- Навчитися оцінювати самостійно та отримувати зворотній зв’язок на продукт від зацікавлених сторін
- Вступ в продуктовий дизайн
- Дослідження користувачів
- Глибинні інтерв’ю
- Моделювання користувачів
- Модель ціннісних пропозицій та карта користувацької подорожі
- Вступ до роботи в редакторі Figma
- Інформаційна архітектура
- Вайрфрейми
- Сітки та адаптивний дизайн
- Типографія
- Основи UI
- Дизайн для мобільних пристроїв
- Прототипування
- Юзабіліті тестування
- Використання принципів продуктового дизайну для не дизайнерів