Анотація курсу:
Ми пройдемо шлях від конкретних питань бізнесу: побудови ціннісної пропозиції, стосунків з клієнтом, фінансової моделі до загальних принципів формування ціни
на ринку, обмежень ринку та механізмів держави у подоланні цих обмежень. Після успішного завершення цього курсу студенти зможуть:
– будувати бізнес-модель на основі потреб клієнтів та наявних ресурсів;
– розуміти базові економічні закони ціноутворення такі як попит, пропозиція,
еластичність ціни;
– здатність критично оцінювати економічні новини та аналізувати ринкові
тренди;
– розуміти роль та вплив державної політики на економіку.
Теми:
Я і бізнес (Osterwalder)
Побудова бізнес-моделі
Виявлення ціннісної пропозиції для клієнта
Балансування операційного процесу
Фінансовий менеджмент у бізнесі
Основи ціноутворення. Попит та пропозиція. Державне
регулювання цін.
Функція витрат та формування прибутку. Ринкова
рівновага в короткостроковому періоді.
Конкурентний ринок та рівновага в довгостроковому
періоді. Ринкова ефективність.
Бізнес і держава
Дохід суспільства, ВВП Завдання CMS
Інфляція. Монетарна політика. Завдання CMS
Бюджетно-податкова політика. Завдання CMS
Платіжний баланс та валютний курс