Business Tech Challenge 2021

Про Змагання

Ти втомився від умовних задач і сухої теорії?

У Business Tech Challenge – все насправді!

Успішний бізнес пропонує свою проблему Тобі на вирішення з потенційним впровадженням Твого рішення!

Факультет прикладних наук УКУ об’єднав зусилля з  Fishka  і пропонує позмагатися за Приз 30 000 грн балами Fishka команді-переможцю.

Додай свою фішку до мобільного додатку, щоб вигода стала щоденною радістю для клієнтів Fishka!

Команди-фіналісти отримають менторську підтримку в процесі розробки ідеї.
А найкраща команда  Приз та впровадження ідеї в життя!

Детальніше тут Про виклик

Про Бізнес

Fishka – це найбільша і, станом на сьогодні, єдина всеукраїнська коаліційна програма лояльності, яка працює на ринку вже 11 років. Майже 6 мільйонів українців регулярно користуються картками Fishka у більш як 2000 торгових точках та інтернет-магазинах партнерів програми. Щомісяця вони роблять 10 мільйонів покупок з карткою Fishka.

Серед партнерів Fishka: мережа АЗК ОККО, діджитал-оператор lifecell, мережа магазинів електроніки Алло, Райффайзен Банк Аваль, платіжна система EasyPay, магазини догляду та краси PROSTOR, Аптека Доброго Дня та Перша соціальна аптека, Страхова Компанія Універсальна, супермаркети Фуршет, Рукавичка, Клунок, Веселка, Uber, BlaBlaCar та інші.

Місія Fishka. Через інноваційні цифрові рішення і побудову win-win-win відносин сформувати успішні бізнес-моделі і допомогти партнерам втілювати ідеї в життя, щоб вони збільшували кількість щасливих клієнтів та дарували їм приємні винагороди за щоденні покупки.

Секрет успіху програми в тому, що вона однаково вигідна і споживачам, і бізнесу. Fishka – це велика бізнес-система, яка допомагає компаніям впроваджувати та вести у себе ефективну програму лояльності без значних фінансових витрат. 

Дилема компанії

Мобільну аплікацію Fishka завантажили 1,3 мільйонів клієнтів, 600 тисяч з яких є  активними користувачами. Клієнти Fishka користуються додатком у середньому 5 разів на місяць, для того, щоб подивитись персональну знижку у перших числах місяця, переглянути поточні акції та замовити винагороди з каталогу.

Компанія працює над тим, щоб мобільний додаток став основним каналом отримання вигоди.

Мобільний додаток є актуальним лише в тому випадку, якщо він створює цінність клієнту щодня. В іншому випадку, клієнт схильний до його видалення.

З  іншої сторони, додаток повинен створювати вигоду як клієнту, так і партнерам компанії і Fishka зокрема.

Як задовольнити щоденні потреби клієнта через мобільний додаток, щоб діяти в межах наявної бізнес моделі та балансу взаємної вигоди?

Детальніше в інтерв’ю з керівницею програми лояльності, яке стане доступним 8 лютого.

Про Дані

На етапі IDEATE учасники змагання будуть володіти інформацією про бізнес-модель Fishka, публічною інформацією, а також спеціальним інтерв’ю з керівницею програми лояльності.

На етапі ITERATE команди відвідають компанію, матимуть можливість сформувати інформаційний запит до компанії та дізнатися відповіді на цікаві питання у працівників компанії.

Особливо вітаються власні дослідження команди для валідації ідей.

Про Учасників

Учасниками можуть бути студенти та молоді професіонали.

Команда може складатись від 2 до 6 осіб.

Ми рекомендуємо формувати команди, які мають різний досвід. Зокрема, знання основ бізнесу, аналізу даних, програмування, креативного мислення.

Участь у змаганні безкоштовна.

Учасники можуть залишати більше, ніж одну ідею!

Ти можеш вільно додавати, змінювати, коментувати ідеї інших учасників на платформі за посиланням до 09.03.2021.

Ми рекомендуємо подавати ідею якомога раніше, тоді команда отримає відгук менторів ще до останнього терміну та зможе зробити зміни в ідеї.

Про Приз

Команди змагаються за Приз  30 000 грн балами Fishka команді-переможцю з перспективою фінансування проекту.

Також не забувайте про те, що Business Tech Challenge це неймовірне поєднання командної роботи, навчання та духу змагання.

Про Етапи

  • IDEATE  до 09 березня  приймаються ідеї команд.
  • VOTE  до 1 квітня  голосування за ідеї та відбір команд-фіналістів.
  • ITERATE  до 1 липня  робота команд над ідеєю. Паралельно з опрацюванням ідеї відбувається навчання та менторська підтримка учасників.
  • DELIVER  1 липня  презентація командами рішень, обрання переможця змагання.

Про Менторів

Ментори від університету вибирають ідеї і команди, супроводжують команду впродовж тестування та валідації гіпотез. 

Ментори від компанії надають консультації командам-фіналістам та беруть участь в оцінці ідей.