Участь студентів магістерської програми в Queens International Innovation Challenge 2016
554Студенти магістерської програми з Data Science Українського католицького університету зайняли 3-тє місце у фіналі світового конкурсу Queen’s Innovation Challenge , вигравши 6 000 доларів.
«Для участі в конкурсі ми обрали задачу від BMO (Bank of Montreal), одного з чотирьох найбільших канадських банків. Завдання полягало в аналізі надходжень на рахунок клієнтів та виявлення аномалій. Ці аномалії цікавили банк як можливе джерело коштів для інвестиційних продуктів, котрі банк може запропонувати клієнту. Ми розробили декілька підходів для пошуку таких аномалій та об’єднали їх в один алгоритм. Після цього ми зробили декілька моделей для передбачення реального факту продажу інвестиційного продукту за минулими даними. На останньому етапі ми оптимізували цільову групу клієнтів, яким банк має активно пропонувати продукт в рамках CRM», – коментує перемогу студент магістерської програми з Data Science УКУ, Анатолій Стегній.
Взяти участь у конкурсі могли студенти усіх бакалаврських і магістерських програм. Кожна з 7-ми топових канадських компаній – Scotiabank, RBC, TD, BMO, Spirit of Math, Loblaws and Canadian Tire – давали учасникам конкурсу дані своїх компаній і завдання розв’язати певну бізнес-проблему за допомогою аналізу даних. Конкурс проходив на міжнародному рівні вперше. До того він був лише для канадських студентів.
Компанії Ciklum, SoftServe та N-ix стали споносорами команди в поїздці в Канаду на конкурс.